GROEPSFITNESS

 

 

 tone 

LES MILLS TONE combineert blokken van kracht-, cardio- en coretraining tot een complete en effectieve workout. Een LES MILLS TONE training bestaat uit een mix van oefeningen om het hele lichaam te trainen en de hartslag te verhogen. De multi-piek workout helpt bij het verbranden van calorieën en het opbouwen van conditie en kracht, maar je verbetert ook je energieniveau, flexibiliteit, balans, behendigheid en coresterkte. De instructeur geeft diverse opties zodat je de intensiteit van de workout zelf kan bepalen.

 tone-def

 _______________________________________________

 

 lm_bodypump

BODYPUMP is de originele barbell les die je hele lichaam versterkt. Dit programma van 60 minuten daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtoefeningen. Fantastische muziek, professionele instructeurs en jouw eigen gewichtkeuze inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft - en snel! Zoals bij alle andere Les Mills programma's, wordt een les elke 3 maanden vernieuwd met nieuwe muziek en nieuwe choreografie.

 com_intrepia_luma

 _______________________________________________ 

 

lm_bodybalance

Bij BODYBALANCE kun je genieten van bewegingen uit yoga, tai chi en pilates. Het is je persoonlijke time-out van het dagelijks leven en zorgt voor een gezond lichaam en een gezonde geest.
Je doet eenvoudige en veilige yoga bewegingen om je hele lichaam sterker en flexibeler te maken. Het controleren van je ademhaling is onderdeel van alle bewegingen en de instructeur geeft altijd opties voor beginnende deelnemers.

Als je nog nooit aan yoga hebt gedaan, dan is BODYBALANCE een geweldige kennismaking met deze discipline en een goede aanvulling op alle andere sporten. De variatie in BODYBALANCE zorgt ervoor dat ook mensen die al bekend zijn met yoga erg genieten van het programma.

 balance

 _______________________________________________

 

lesmillssprint

LES MILLS SPRINT is een High Intensity Interval Training (HIIT) op de fiets. Het is een intense hard style training. Geen lange ritten, maar 30 minuten HIIT knallen. Omdat de workout kort is, word je uitgedaagd om het maximale uit jezelf te halen. Je boekt snel resultaten met een minimale belasting op de gewrichten. Intensiteitspieken worden afgewisseld met pauzes. Je maakt deel uit van een leuke en kleine besloten groep. Na elke les trakteren wij je op een Whey-shake.

sprint-fb-1

_________________________________________

 

 

lesmillsgritcardio

LES MILLS GRIT Cardio is een 30 minuten high-intensity interval training waarbij je snel je conditie verbetert, je snelheid verhoogt en heel veel calorieën verbrandt. Je doet veel oefeningen met je eigen lichaamsgewicht, zonder gebruik van materialen. De oefeningen zijn eenvoudig en makkelijk te volgen, maar het is wel intens! De workout is wetenschappelijk onderbouwd en uitgebreid getest. Je wordt gemotiveerd door een fanatieke coach die met je meetraint op de vloer, je tot het uiterste pusht en ervoor zorgt dat je het maximale uit jezelf haalt. Je maakt deel uit van een leuke en kleine besloten groep. Na elke les trakteren wij je op een Whey-shake.

cardio

 _______________________________________

 grity-strength-logo

LES MILLS GRIT STRENGTH is een high-intensity interval training van 30 minuten. Je wordt tot het uiterste gepusht en verder! Je traint met een halter, gewichtschijven en je eigen lichaamsgewicht. Je ontvangt maximale persoonlijke aandacht omdat je in een kleine groep traint. Met de coach die samen met jou meetraint en die jou en het team motiveert, zul je versteld staan van hoe hard je kunt trainen. En het beste van alles: je behaalt de resultaten waar je naar op zoek bent.

grit-strength-3

_________________________________

Bodyshape

Bodyshape bestaat uit combinaties van cardiotraining en spierversterkende oefeningen.
Je start met een conditionele training. Hierna doe je een serie van spierversterkende oefeningen waarbij zowel de grote als kleine spiergroepen worden getraind. Je traint voornamelijk je buik, benen en billen. Deze les is geschikt voor alle fitnessniveaus.

bodyshape

_______________________________________________

Spinning

Je neemt deel aan een 60 minuten intervaltraining op een stationaire spinningfiets. In groepsverband werk je aan een topconditie. De opzwepende muziek zorgt voor een top sfeer en een goede flow om het maximale uit jezelf te halen. De in te stellen weerstand tijdens het spinnen wordt geadviseerd door de instructeur maar bepaal je zelf!

 spinning-outdoor

 _______________________________________________

 

Full Body Outdoor

Een 60 minuten durende training in een juiste mix van cardio en krachttraining. Leuke conditionele oefeningen waarbij je ook met behulp van eenvoudige trainingsmaterialen je gehele lichaam traint. Versterking van je rompgedeelte staat centraal. Zowel de beginnende als doorgewinterde sporter haalt voldoening uit deze training. Plezier vinden wij belangrijk tijdens Full Body Outdoor!

full-body-outdoor

_______________________________________________

 zumba-icon

Een sfeervolle les bestaande uit een mix van Zuid-Amerikaanse dansen. Hierbij werk je aan je conditie waarbij je tevens ook nog eens veel calorieën verbrandt.  Geen ingewikkelde danspasjes, maar gewoon lekker dansen in groepsverband.

zumba-website

_______________________________________________

 Multi Age

Speciaal voor de 50 plussers, een gevarieerde les met spierversterkende oefeningen en rek- en stretchoefeningen. Variatie staat centraal in de les. Er wordt ook weleens gekozen om een circuit met oefeningen uit te zetten.

multi-age

_______________________________________________ 

Kundalini Yoga

In een 1,5 uur durende les worden dynamische lichaamsoefeningen gecombineerd met krachtige ademtechnieken, mantra’s (helende klanken) en meditaties. Dit alles zorgt ervoor dat je het effect van de oefeningen meteen merkt. Deze vorm van Yoga geeft een weldadige rust, een vrolijke stemming en een energiek gevoel. Een natuurlijk antidepressivum, zonder bijwerkingen!

 kundalini-yoga

 _______________________________________________

 

Lesrooster >>