Wij maken gebruik van cookies voor onze service. Bezoek je onze website dan ga je akkoord met de cookies. Instellingen |
UA-130561670-13
192514901462075



 

GROEPSFITNESS

 

 

 tone 

LES MILLS TONE combineert blokken van kracht-, cardio- en coretraining tot een complete en effectieve workout. Een LES MILLS TONE training bestaat uit een mix van oefeningen om het hele lichaam te trainen en de hartslag te verhogen. De multi-piek workout helpt bij het verbranden van calorieën en het opbouwen van conditie en kracht, maar je verbetert ook je energieniveau, flexibiliteit, balans, behendigheid en coresterkte. De instructeur geeft diverse opties zodat je de intensiteit van de workout zelf kan bepalen.

 

 

 lm_bodypump

BODYPUMP is de originele barbell les die je hele lichaam versterkt. Dit programma van 60 minuten daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtoefeningen. Fantastische muziek, professionele instructeurs en jouw eigen gewichtkeuze inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft - en snel! Zoals bij alle andere Les Mills programma's, wordt een les elke 3 maanden vernieuwd met nieuwe muziek en nieuwe choreografie.

 

 

lm_bodybalance

Bij BODYBALANCE kun je genieten van bewegingen uit yoga, tai chi en pilates. Het is je persoonlijke time-out van het dagelijks leven en zorgt voor een gezond lichaam en een gezonde geest.
Je doet eenvoudige en veilige yoga bewegingen om je hele lichaam sterker en flexibeler te maken. Het controleren van je ademhaling is onderdeel van alle bewegingen en de instructeur geeft altijd opties voor beginnende deelnemers.

Als je nog nooit aan yoga hebt gedaan, dan is BODYBALANCE een geweldige kennismaking met deze discipline en een goede aanvulling op alle andere sporten. De variatie in BODYBALANCE zorgt ervoor dat ook mensen die al bekend zijn met yoga erg genieten van het programma.

 

 

 

Bodyshape

Bodyshape bestaat uit combinaties van cardiotraining en spierversterkende oefeningen.
Je start met een conditionele training. Hierna doe je een serie van spierversterkende oefeningen waarbij zowel de grote als kleine spiergroepen worden getraind. Je traint voornamelijk je buik, benen en billen. Deze les is geschikt voor alle fitnessniveaus.

 

Multi Age

Speciaal voor de 50 plussers, een gevarieerde les met spierversterkende oefeningen en rek- en stretchoefeningen. Variatie staat centraal in de les. Er wordt ook weleens gekozen om een circuit met oefeningen uit te zetten.

 

Kundalini Yoga

In een 1,5 uur durende les worden dynamische lichaamsoefeningen gecombineerd met krachtige ademtechnieken, mantra’s (helende klanken) en meditaties. Dit alles zorgt ervoor dat je het effect van de oefeningen meteen merkt. Deze vorm van Yoga geeft een weldadige rust, een vrolijke stemming en een energiek gevoel. Een natuurlijk antidepressivum, zonder bijwerkingen!

 

 

 

Lesrooster >>

 

body

Een zeer gevarieerde workout verzorgd door onze voedingsconsulente Wendy van Your Bodyview. Een combinatieles waarbij je start met een korte warming up met een eenvoudige choreografie. Daarna doe je afwisselende oefeningen, vaak opgezet in circuitvorm. We creeren voornamelijk vetverbranding en spierversterking. Deze les is voor iedereen geschikt.

 

Spinning

Je neemt deel aan een 60 minuten intervaltraining op een stationaire spinningfiets. In groepsverband werk je aan een topconditie. De opzwepende muziek zorgt voor een top sfeer en een goede flow om het maximale uit jezelf te halen. De in te stellen weerstand tijdens het spinnen wordt geadviseerd door de instructeur maar bepaal je zelf!

 

 core

Spinning

Een leuke combinatie bestaande uit een intervaltraining van 30 minuten op een spinningfiets en een 30 minuten circuittraining waarbij je je core versterkt. In groepsverband werk je aan een topconditie. De opzwepende muziek zorgt voor een top sfeer en een goede flow om het maximale uit jezelf te halen.

 

 

Cross Core

Een 30 minuten durende training in een juiste mix van cardio en kracht. Met behulp van diverse trainingsmaterialen train je je gehele lichaam waarbij versterking van je rompgedeelte centraal staat. Zowel als beginnende sporter als doorgewinterde krachttrainer haal je voldoening uit deze training.

 zumba-icon

Een sfeervolle les bestaande uit een mix van Zuid-Amerikaanse dansen. Hierbij werk je aan je conditie waarbij je tevens ook nog eens veel calorieën verbrandt.  Geen ingewikkelde danspasjes, maar gewoon lekker dansen in groepsverband.

 

lesmillssprint

LES MILLS SPRINT is een High Intensity Interval Training (HIIT) op de fiets. Het is een intense hard style training. Geen lange ritten, maar 30 minuten HIIT knallen. Omdat de workout kort is, word je uitgedaagd om het maximale uit jezelf te halen. Je boekt snel resultaten met een minimale belasting op de gewrichten. Intensiteitspieken worden afgewisseld met pauzes. Je maakt deel uit van een leuke en kleine besloten groep. Na elke les trakteren wij je op een Whey-shake.

 

lesmillsgritcardio

LES MILLS GRIT Cardio is een 30 minuten high-intensity interval training waarbij je snel je conditie verbetert, je snelheid verhoogt en heel veel calorieën verbrandt. Je doet veel oefeningen met je eigen lichaamsgewicht, zonder gebruik van materialen. De oefeningen zijn eenvoudig en makkelijk te volgen, maar het is wel intens! De workout is wetenschappelijk onderbouwd en uitgebreid getest. Je wordt gemotiveerd door een fanatieke coach die met je meetraint op de vloer, je tot het uiterste pusht en ervoor zorgt dat je het maximale uit jezelf haalt. Je maakt deel uit van een leuke en kleine besloten groep. Na elke les trakteren wij je op een Whey-shake.

 

 

Herenconditietraining

Wekelijks volg je in een kleine groep een ander programma, bestaande uit fitness, zaaloefeningen, circuittraining, spellen of spinning. Leuk, uitdagend en afwisselend.