Wij maken gebruik van cookies voor onze service. Bezoek je onze website dan ga je akkoord met de cookies. Instellingen |
UA-130561670-13

Meer uithoudingsvermogen?

Je wilt je weer fit voelen? Een liedje kunnen zingen terwijl je via de trappen naar de 6de verdieping klimt? Weer feilloos met je kinderen kunnen ravotten? Of misschien wil je wel beter kunnen wielrennen of hardlopen?

 

 

Conditietraining

Op de diverse cardio- en krachtoestellen verbeter je je uithoudingsvermogen. Doordat je traint in een juiste hartslagzone voel je je al snel een echte atleet. Verbeter je het liefste je algehele uithoudingsvermogen of wil je liever beter worden in bepaalde onderdelen? Onze fitnesstrainers maken graag aan de hand van je fitnessniveau en je doelstelling een programma op maat.

ausdauertraining-frau

Sportspecifiek

Jij wilt je loopvermogen of je fietsconditie verbeteren?

Misschien wil je wel beter kunnen zwemmen of tennissen?

Je gaat samen met een fitnessbegeleider aan de slag zodat je in jouw favoriete sport beter presteert. Je primaire spiergroepen krijgen hierbij veel aandacht maar om een juiste lichaamsbalans te creëren zullen ook je secundaire spiergroepen aan bod komen.

 

Gastenpas

 

 

Succesplan.

Waar wil jij staan over één jaar? Heb je altijd al een marathon willen lopen? Of misschien wil je wel vijf keer met je fiets de Alpe d’Huez beklimmen? Waar een wil is, is een weg! Samen met je coach bepaal je jouw doelstellingen en stel je een volledig en afwisselend jaarprogramma op. Wekelijks heb je een contactmoment met je coach. Jullie bekijken of je je tussentijdse doelen hebt gehaald en stellen zo nodig je programma bij.

 

 

Voeding.

Voor het behalen van een maximaal resultaat gebruik je een juiste voeding. Heeft jouw lichaam extra voedingsstoffen nodig tijdens intensief trainen? Misschien is het raadzaam om enkele lichaamseigen supplementen tot je te nemen? Wat eet je in aanloop naar of tijdens een wedstrijd? Onze deskundige medewerkers geven je antwoord op deze vragen.

Gastenpas

 

essen_77006081

 

Door mee te doen aan enkele groepslessen en smallgrouptrainingen verbeteren je algeheel uithoudings- en atletisch vermogen. Vraag het aan onze experts.